Home :: Problemen oplossen :: Site is not responding
Site is not responding
Soms wordt de melding Site is not responding veroorzaakt doordat de installatie van de VPN client software gedeeltelijk mislukt is. Van McAfee AntiVirus Plus 2010 is bekend dat dit programma noodzakelijke wijzigingen m.b.t. de registry blokkeert. Hierdoor wordt de zogenaamde 'Virtual Network Adapter' van de VPN software onjuist geinstalleerd. Mogelijk kan ook andere antivirus software de installatie van de VPN client verstoren.
Bij de meeste antivirus programma's is het mogelijk om deze tijdelijk buiten werking te stellen. Als dit het geval is, kunt u het volgende proberen:
- Verwijder de VPN software van uw PC.
- Stel de antivirus software buiten werking (raadpleeg de documentatie van uw antivirus programma).
- Installeer de VPN software op uw PC.
- Heractiveer de antivirus software.
Specifieke instructies voor McAfee AntiVirus Plus 2010
- Verwijder de VPN software van uw PC.
- Navigeer naar de M in de zogenaamde tool tray (rechtsonder op het bureaublad).
- Klik twee keer op het M icoon om het Security Center te openen.
- In het Security Center, klik op Navigate rechts boven in het venster.
- Klik op General Settings and Alerts.
- Klik op het tabblad Access Protection.
- Zorg dat de optie Use Access Protection uit staat.
- Klik op Apply om deze wijziging op te slaan.
- Installeer de VPN software.
- Navigeer naar de M in de zogenaamde tool tray (rechtsonder op het bureaublad).
- Klik twee keer op het M icoon om het Security Center te openen.
- In het Security Center, klik op Navigate rechts boven in het venster.
- Klik op General Settings and Alerts.
- Klik op het tabblad Access Protection.
- Zorg dat de optie Use Access Protection aan staat.
- Klik op Apply om deze wijziging op te slaan.